Sunday 8 January 2012

AZAM KU YANG SATU

assalamualaikum....

walaupun aku tau xde org nak baca blog aku..tetap aku nak bagi salam...manela tau kot2 ada silent follower yg tengah usha blog aku....eheh...ada ke???

suma org da buat azam tahun baru diorang kan???aku blom lagi...huhu..
xde masa kot nak list azam baru...ye la..azam tahun lepas lagi x tercapai...entah bila nak capai....

tapi TAHUN 2012 nie...aku ada azam yang mesti aku tunaikan dalam tahun nie jgk...aku tak kira aku bz ke...nak terberak ke....nak terberanak ke....

AKU NAK DAPATKAN IDEAL WEIGHT!!

tercapai ke tidak azam aku nie???aku pun tgh runsing....sbb aku tak pandai bahagikan masa aku dengan sebaik-baiknya....
tp aku xnak GEMOK....oleh sebab itu,aku terpaksa korbankan masa TIDUR aku, yang aku rasa paling penting dalam hidup aku...uhuhuhuhu....

on the 9th jan 2012,aku dah mula masok gym....nanti aku update segala perkembangan aku k??
hehe...harap2 after workout nnti,badan aku jadi solid mcm...

LISA SURIHANI

SHERA AYOB

harap2 tercapai la azam aku yang SATU tu...doa2kan la ye...hehe...


No comments:

Post a Comment