Thursday 29 December 2011

doa buat kekasih...


ya ALLAH...
aku tidak meminta orang yang sempurna...
namun aku meminta seseorang yang tidak sempurna...
sehingga aku dapat membuatnya menjadi sempurna di mata Mu...
seorang yang menjadikan dukunganku sebagai peneguhnya...
seorang yang menjadikan doaku untuk kehidupannya...
seorang yang menjadikan senyumku untuk mengatasi kesedihannya...
seorang yang menjadikan diriku untuk membuat hidupnya menjadi sempurna...



ya ALLAH...
terima kasih Engkau telah menciptakan dia...
terima kasih Engkau telah mempertemukan aku dengannya...
terima kasih untuk saat-saat indah yang dapat kami nikmati bersama...
terima kasih untuk setiap pertemuan yang dapat kami lalui bersama...




sucikan hatiku ya ALLAH...
sehingga aku dapat melaksanakan kehendak dan rencanaMu dalam hidupku...
semoga Engkau redhai kami untuk bersatu mengharungi sisa usia kami...


No comments:

Post a Comment