Saturday 19 November 2011

di hari pernikahanku...

*saje nak buat saspen....walaupun tak menjadi...*
 
mode : jiwang...sebab kak ct kawen....(xde kaitan)
 
 

*serious aku sungguh jealous tgk KEBAHAGIAN dia dan her newly wed husband*
*SEMOGA BAHAGIA HINGGA KE AKHIR HAYAT*
*cik abe, kita bila lagi???*
 
aku xde motif nak letak gambar GILA-GILA PENGANTIN ni..
cuma aku nak tunjuk yang CIK ABE aku interframe dalam gambar ni..
*aku cilok gambar nie dari fb ABE AREH*



RINDU SEORANG KEKASIH

Disaat kusendiri
Teringat dirimu yang jauh disana
Apa kabarmu ?

Terbayang candamu
Yang selalu membuatku bahagia
Tiada rasa duka

Kasih percayalah
Cinta dan sayangku hanya untukmu
Walau jarak telah memisahkan kita
'Tak perlu engkau resah
Yakinlah ...
Kita akan bersama selamanya ...
 
 
 
 
*ok...terlampau jiwang...sila muntah hijau sekarang cepat!!!*

No comments:

Post a Comment